كوچك يا بزرگ كردن بخش :.برگزیده ها
برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نورمرکز هشترود مراسم گرامیداشت روز دانشجو و تجلیل از برترین های علمی با حضور مسئولان شهرستان هشترود برگزار گردید   

 

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز هشترود : این مراسم با حضور حجت الاسلام جعفریان امام جمعه شهرستان هشترود و سایر مسئولین ادارات با حضور دانشجویان روز سه شنبه شانزدهم آذر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار گردید.
 
مراسم با خیر مقدم گویی دکتر شیرازی شروع و دکتر شیرازی با گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان دانشجوی سال 1332 دانشجویان را به روحیه استکبار ستیزی دعوت کردند. همچنین از حضور تک تک دانشجویان و مسئولان ادارات شهرستان جهت شرکت در مراسم قدردانی نمودند.
طی این مراسم حجت الاسلام جعفریان امام جمعه شهرستان هشترود ضمن تبریک روز دانشجو اشاره نمودند که اولین طیفی که به ندای حضرت امام لبیک گفتند دانشجویان بودند و خالص ترین انقلابی ها و شهدا از قشر دانشگاه هی بودند.
حجت الاسلام جعفریان یادآور شدند که سگ بنای مبارزه با استکباردر بین اقشار  فرهیخه جامعه از سال 1332 شکل گرفته و این امر توسط دانشجویان پایه گذاری شدهمچنین ایشان یادآورشدند که دانشجویان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام صحنه ها از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرمین در مقابل داعشین و سایر صحنه ها حاضر بوده و از انقلاب پشتیبانی نموده اند.
همچنین در این مراسم از معدلین برتر دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
 
بعد ازاین  مراسم مسابقات ورزشی در بین دانشجویان دانشگاه برگزارگردید






 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر